Print Logo
Używasz starszej wersji przeglądarki, której nie obsługujemy w pełni. Twoje wrażenia mogą być gorsze, gdyż przywiązujemy wagę do wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności. Rozważ aktualizację swojej przeglądarki, jeśli masz problemy z używaniem naszej strony internetowej. Dowiedz Się Więcej

Polityka Zwrotów, Refundacji i Wymiany

Dążymy do 100% zadowolenia klienta, dlatego oferujemy możliwość zwrotu produktu za kredyt sklepowy, refundację lub wymianę.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swego zamówienia, skontaktuj się z naszą obsługą klienta w ciągu trzech (3) dni roboczych od otrzymania przesyłki. Damy Ci zwrot kwoty przesyłki i poinformujemy o wszelkich mających zastosowanie stratach rynkowych. Po twojej autoryzacji, wydamy etykietę zwrotną, a gdy produkt do nas wróci, wydamy Ci kredyt sklepowy, refundację, lub zamianę, wedle wcześniejszych uzgodnień.

Wszystkie przedmioty muszą być w pierwotnym opakowaniu i pierwotnym stanie. Zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu produktu, który nie spełnia tych warunków w rozsądnych granicach. Wszystkie opłaty za pierwotne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Jesteś odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej i ubezpieczenia, jak również wszelkich strat rynkowych. Akceptujesz odpowiedzialność za straty i uszkodzenia twych zwracanych przedmiotów, jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę w alternatywny sposób i/lub nieubezpieczoną. Niezatwierdzone zwroty mogą być odrzucone i wysłane ponownie do odsyłającego. Refundacja do karty kredytowej lub przez PayPal będzie obciążona opłatą 4%. Zastrzegamy sobie prawo refundacji, jeśli odpowiednia wymiana nie jest możliwa.