Print Logo
Używasz starszej wersji przeglądarki, której nie obsługujemy w pełni. Twoje wrażenia mogą być gorsze, gdyż przywiązujemy wagę do wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności. Rozważ aktualizację swojej przeglądarki, jeśli masz problemy z używaniem naszej strony internetowej. Dowiedz Się Więcej

Pytania i Odpowiedzi

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Gdy nasz system stworzy numer zamówienia, wszystkie ceny są zablokowane i obowiązujące. Odnosi się to zarówno do wypadku, gdy od nas kupujesz jak i wtedy, gdy nam sprzedajesz. Nieukończenie zamówienia skutkuje likwidacją, a strata zostanie oszacowana zgodnie z naszymi Warunkami Sprzedaży. Przyszłe zamówienia nie będą akceptowane, dopóki opłaty za straty nie zostaną w pełni zapłacone.


Czy zmatowienia, rysy lub wgięcia mają wpływ na wartość moich przedmiotów bulionowych? Czy powinienem je czyścić?

Nigdy nie czyść przedmiotów bulionowych, jeśli nie jesteś pewien ich wartości. Matowienie jest naturalną reakcją na tlen i siarkę znajdującą się na przedmiocie bulionowym. Niedoskonałości takie jak matowienie, rysy, wgięcia i mleczne plamy są często wywołane procesem menniczym lub w trakcie operowania przy przedmiocie, są często spotykane na nieobiegowych srebrnych i złotych monetach, płytkach i sztabkach. Każdy ceniony sprzedawca wie, że takie niedoskonałości nie mają wpływu na cenę przedmiotu bulionowego, ich cena jest związana z wagą i czystością metalu, z jakiego sa wykonane.


Co w wypadku uszkodzenia mojej przesyłki?

Sprawdź sekcję odnoszącą się do Uszkodzonych Przesyłek w naszych Warunkach Sprzedaży po instrukcje i szczegóły. Gdy uszkodzona przesyłka zostanie nam zwrócona, wyślemy ponownie Twoje zamówienie. Gdy to możliwe, ponowna wysyłka jest wykonana przy użyciu innego przewoźnika, aby uniknąć ewentualnej powtórki problemu.


Czym jest rabat gotówkowy?

Obniżka cenowa ma zastosowanie przy wszystkich metodach płatności innych niż Karta Kredytowa i PayPal. Ta obniżka jest już wliczona w ceny podane na stronie, więc przy płatności Kartą Kredytową lub PayPalem zauważysz różnicę procentową w cenie, dodaną do sumy Twojego zamówienia.


Kiedy mogę się spodziewać wysyłki mojego zamówienia?

Twoje zamówienie zostanie przekazane do pakowania i wysyłki na podstawie daty otrzymania Twojej płatności, typu płatności i czasu potwierdzenia przelania środków, jak również mając na uwadze wszelkie wyjątki, podane w trakcie składania zamówienia. Prosimy sprawdzić emaile z potwierdzeniem po więcej szczegółów. Jeśli wybrany przez Ciebie typ płatności ma dłuższy czas potwierdzenia płatności, wysyłka może zostać opóźniona do momentu potwierdzenia płatności. Sprawdź stronę płatności po więcej szczegółów. Jeśli masz jakieś zaległe zamówienia ze statusem Oczekujące, wysyłka opłaconych zamówień zostanie opóźniona, zgodnie z naszymi Warunkami Sprzedaży. Większe zamówienia zostaną podzielone w tranzycie ze względu na bezpieczeństwo, ubezpieczenie i ograniczenia wagowe. Otrzymasz unikalny numer przesyłki dla każdej z paczek. Nie jesteś pewien, czy będziesz obecny w czasie odbioru? Skontaktuj się z nami, aby zaplanować odpowiednio przesyłkę.


Czemu nie akceptujecie mojej karty kredytowej?

Ze względów bezpieczeństwa, nasz system obsługuje tylko karty kredytowe z funkcjami Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Jeśli napotkasz problemy, sugerujemy użycie PayPal jako opcję płatności.


Czy ubezpieczacie swoje przesyłki?

Każda wysyłana przez paczka jest ubezpieczona, śledzona i wymaga podpisu przy odbiorze. Paczki są dyskretne, nie posiadają oznaczeń, zdradzających zawartość. Używamy pseudonimów w adresie zwrotnym, w celu zwiększenia bezpieczeństwa przesyłki i nie identyfikowania przedmiotów znajdujących się w paczce.


Zapłaciłem za swoje zamówienie. Dlaczego moje konta jest oznaczone jako oczekujące?

Prosimy pozwolić na 24-48 godzin, aby płatność została przesłana przez bank i nasz system. Gdy płatność zostanie naliczona na Twoim koncie, otrzymasz maila z potwierdzeniem. Jeśli status nie zmienił się na 'w trakcie' w przeciągu 2 dni roboczych, lub nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem płatności, prosimy się z nami skontaktować.


Czemu muszę czekać, aż moja płatność zostanie przekazana?

Ze względu na duże ryzyko oszustwa w tym biznesie, wymagamy dłuższego okresu czasu, w którym bank potwierdza legalność środków. Potwierdzenie przelewu zaczyna się w dniu otrzymania środków i czas ten zależy od metody płatności i kraju rezydowania. Prosimy odwiedzić naszą stronę Płatność po więcej informacji na ten temat.